Повернення та обмін
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», передбачено право споживача обміняти на аналогічний або повернути непродовольчий товар належної та неналежної якостей на аналогічний.
Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Днем покупки вважається дата, зазначена на товарному чеку чи ТТН. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ або ТТН. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, Ви маєте право вимагати повернення коштів.
Обмiн або повернення товару належної якостi:
Опис товару належної якості:
- товар без механічних ушкоджень
- збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
- якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
- повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Процес повернення товару належної якостi
1. Подати заявку на повернення товару
Зв'язатися з нами електронною поштою sales@yesenergy.com.ua або за номером телефону +380800209874 та подати заявку на повернення товару
- Додати касовий чек або копію квитанції про оплату. Відсутність у Вас касового чека чи іншого документа, що засвідчує факт та умови купівлі товару, не є підставою для відмови у задоволенні Ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається в нашому інтернет-магазині.
2. Запакуйте та вiдправте товар
- За допомогою перевізника "Нова Пошта" відправити товар кур'єрською доставкою за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дмитрівська, буд. 71, каб. 310. Товар та копію касового чеку або квитанції про сплату необхідно надіслати звичайною посилкою, без оголошеної вартості та післяплати.
Розгляд Вашої заяви та обмін товару або повернення коштів за даний товар здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заявки.
Обмiн або повернення товарiв неналежної якості
Опис товарiв неналежної якості:
1. Істотні зовнішні недоліки
2. Нестача комплектації Вашого замовлення;
3. У процесі експлуатації виявлено приховані дефекти чи брак.
При поверненні товару неналежної якості Ви маєте право:
• отримати повернення сплаченої за товар грошової суми, а також компенсацію додаткових витрат на пересилання/доставку товару, що повертається.
• здійснити обмін товару на такий самий товар належної якості або аналогічний. У разі відсутності аналогічного товару, Ви маєте право: здійснити обмін при першому надходженні відповідного товару у продаж або придбати будь-який інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
При розрахунку суми компенсації повернення товару неналежної якості, враховується вартість додаткових витрат, понесених покупцем на пересилання/доставку товару, що повертається. Оплата, здійснена за допомогою банківської картки або післяплатою, повертається на банківську картку покупця, який здійснив платіж.
Процес повернення товару неналежної якостi:
1. Подати заявку на повернення товару неналежної якості
Для цього необхідно зв'язатися з нами електронною поштою sales@yesenergy.com.ua або за номером телефону +380800209874. У заявці необхідно докладно вказати, який саме дефект містить товар, що повертається.
- Додати документ, що засвідчує оплату Вашого замовлення: копія квитанції про оплату, касовий чек або квитанція про оплату готівкою кур'єру. У випадку, якщо у Вас відсутній документ, що підтверджує факт оплати товару, Ви маєте можливість пред'явити претензію. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт замовлення товару у нашому сервісі.
- Додати копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання/доставки товару, що повертається.
2. Запакуйте та вiдправте товар
Надіслати товар за допомогою перевізника "Нова Пошта" кур'єрською доставкою за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дмитрівська, буд. 71, каб. 310.
Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.
Оплата доставки товару:
Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен компенсувати транспортні витрати.